Miroslava Čížková Počet stran: 104 Formát: A4 Vazba: brožovaná Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu. Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech požadavcích. Od analyticko-syntetické metody hláskovací (mezi učiteli známé jako slabikovací metoda) se liší zejména tím, že vynechává tvorbu slabik, které nemají... Celý popis
Koupit za 145 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Čtení 1 pro prvňáčky - Miroslava Čížková Pišlova
Doprava:
55 Kč
Skladem
145 Kč
Koupit za 145 Kč
Čtení 1 pro prvňáčky
Doprava:
72 Kč
Skladem
132 Kč
Koupit za 132 Kč
Čtení 1 pro prvňáčky
Doprava:
45 Kč
Skladem
148 Kč
Koupit za 148 Kč
Čtení 1 pro prvňáčky - Miroslava Čížková
Doprava:
49 Kč
Skladem
135 Kč
Koupit za 135 Kč
Čtení pro prvňáčky 1
Doprava:
59 Kč
Skladem
192 Kč
Koupit za 192 Kč
Popis
Miroslava Čížková Počet stran: 104
Formát: A4
Vazba: brožovaná
Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu.
Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech požadavcích. Od analyticko-syntetické metody hláskovací (mezi učiteli známé jako slabikovací metoda) se liší zejména tím, že vynechává tvorbu slabik, které nemají významový obsah.
Žáci se učí číst nejprve velká tiskací písmena, která skládají rovnou do smysluplných slov. Pomáhá jim přitom trénink sluchové a zrakové syntézy a analýzy, pro nějž je v učebnici připraveno mnoho podnětů. Teprve, když žáci umí číst všechna velká tiskací písmena, přechází ke čtení písmen malých. Tato metoda je založená na jednoduchosti, aktivitě, rozvoji myšlení a diferencovaném přístupu k žákům.
Formát: A4
Vazba: brožovaná
Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu.
Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech požadavcích. Od analyticko-syntetické metody hláskovací (mezi učiteli známé jako slabikovací metoda) se liší zejména tím, že vynechává tvorbu slabik, které nemají významový obsah.
Žáci se učí číst nejprve velká tiskací písmena, která skládají rovnou do smysluplných slov. Pomáhá jim přitom trénink sluchové a zrakové syntézy a analýzy, pro nějž je v učebnici připraveno mnoho podnětů. Teprve, když žáci umí číst všechna velká tiskací písmena, přechází ke čtení písmen malých. Tato metoda je založená na jednoduchosti, aktivitě, rozvoji myšlení a diferencovaném přístupu k žákům.
Parametry
Autor | Miroslava Čížková |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Fortuna |
Rok vydání | 2020 |
Výrobce | FORTUNA |
Počet stran | 104 |