Miroslav Marada, Tomáš Havlíček, Tomáš Matějček, Martin Hanus, Pavel CHromý Počet stránek: 128 Vazba: šitá brožovaná Formát: 210 x 297 Není vhodné kombinovat při výuce v jedné třídě učebnice nové generace s učebnicemi původní řady. Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny zeměpisu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Učebnice 8. ročníku nejprve žáka provádí Evropou a jejími regiony, navazuje... Celý popis
Koupit za 189 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice - Martin Hanus,Miroslav Marada
Doprava:
55 Kč
Skladem
189 Kč
Koupit za 189 Kč
Zeměpis 8 nová generace - hybridní učebnice - Marada Miroslav, Hanus Martin, Havlíček Tomáš, Chromý Pavel, Matějček Tomáš - 210×297 mm
Doprava:
69 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Zeměpis 8
Doprava:
45 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice - Miroslav Marada
Doprava:
25 Kč
Skladem
202 Kč
Koupit za 202 Kč
Marada Miroslav, Hanus Martin, Havlíček Tomáš, Chromý Pavel, Matějček Tomáš - Zeměpis 8 - nová generace -- Hybridní učebnice
Doprava:
59 Kč
Skladem
244 Kč
Koupit za 244 Kč
Popis
Miroslav Marada, Tomáš Havlíček, Tomáš Matějček, Martin Hanus, Pavel CHromý Počet stránek: 128
Vazba: šitá brožovaná
Formát: 210 x 297
Není vhodné kombinovat při výuce v jedné třídě učebnice nové generace s učebnicemi původní řady.
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny zeměpisu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Učebnice 8. ročníku nejprve žáka provádí Evropou a jejími regiony, navazuje učivo o Česku s vyšším důrazem na regionální geografii, tj. kraje Česka. V obecné části ho učí lokalizovat je podle zvolených kritérií, v regionální části ho seznamuje s jejich charakteristikou z hlediska přírodních a socioekonomických poměrů.
Charakteristika učebnice:
** vychází z tzv. konstruktivistického pojetí, zjednodušeně řečeno: „zamysli se, co už o tématu víš – dozvěz se, jak to je (z učebnice nebo vyhledej) “,
** v obecných kapitolách je pozornost věnovaná jak zdůraznění jevů a procesů, které mají obecný charakter, tak jevů specifických pro Evropu a Česko,
** v regionální části je zdůrazněna regionální syntéza, tj. důraz na souvislost podmínek v území se situací, včetně vnitřní regionalizace a rozlišení jádrových a periferních území regionů,
** učivo českých krajů je koncipováno jako prezentace obecných jevů a procesů postavená na typických případových studiích regionů či lokalit (např. transformace těžkého průmyslu na Ostravsku jako příklad přechodu k postindustriální ekonomice, vývoj využití pískovcových oblastí např. Prachovských skal aj.),
** učebnice zahrnuje řadu úkolů a pracovních aktivit různé náročnosti, širší rozpracování jednotlivých témat je v pracovním sešitu.
Učebnice žáka nejprve provádí Evropou a jejími regiony, navazuje učivo o Česku s vyšším důrazem na regionální geografii, tj. kraje Česka. V obecné části ho učí lokalizovat je podle zvolených kritérií, v regionální části ho seznamuje s jejich charakteristikou z hlediska přírodních a socioekonomických poměrů. Důraz je zde kladen na vazby a souvislosti.
Učebnice zahrnuje následující tematické celky:
* Evropa
* Regiony Evropy
* Česko
* Regiony Česka
Vazba: šitá brožovaná
Formát: 210 x 297
Není vhodné kombinovat při výuce v jedné třídě učebnice nové generace s učebnicemi původní řady.
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny zeměpisu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Učebnice 8. ročníku nejprve žáka provádí Evropou a jejími regiony, navazuje učivo o Česku s vyšším důrazem na regionální geografii, tj. kraje Česka. V obecné části ho učí lokalizovat je podle zvolených kritérií, v regionální části ho seznamuje s jejich charakteristikou z hlediska přírodních a socioekonomických poměrů.
Charakteristika učebnice:
** vychází z tzv. konstruktivistického pojetí, zjednodušeně řečeno: „zamysli se, co už o tématu víš – dozvěz se, jak to je (z učebnice nebo vyhledej) “,
** v obecných kapitolách je pozornost věnovaná jak zdůraznění jevů a procesů, které mají obecný charakter, tak jevů specifických pro Evropu a Česko,
** v regionální části je zdůrazněna regionální syntéza, tj. důraz na souvislost podmínek v území se situací, včetně vnitřní regionalizace a rozlišení jádrových a periferních území regionů,
** učivo českých krajů je koncipováno jako prezentace obecných jevů a procesů postavená na typických případových studiích regionů či lokalit (např. transformace těžkého průmyslu na Ostravsku jako příklad přechodu k postindustriální ekonomice, vývoj využití pískovcových oblastí např. Prachovských skal aj.),
** učebnice zahrnuje řadu úkolů a pracovních aktivit různé náročnosti, širší rozpracování jednotlivých témat je v pracovním sešitu.
Učebnice žáka nejprve provádí Evropou a jejími regiony, navazuje učivo o Česku s vyšším důrazem na regionální geografii, tj. kraje Česka. V obecné části ho učí lokalizovat je podle zvolených kritérií, v regionální části ho seznamuje s jejich charakteristikou z hlediska přírodních a socioekonomických poměrů. Důraz je zde kladen na vazby a souvislosti.
Učebnice zahrnuje následující tematické celky:
* Evropa
* Regiony Evropy
* Česko
* Regiony Česka
Parametry
Autor | Martin Hanus, Tomáš Havlíček, Miroslav Marada, Pavel Chromý, Tomáš Mat |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Fraus |
Rok vydání | 2021 |
Výrobce | Fraus |
Počet stran | 128 |